Myyjä

Myyjänä toimii US-Parts Finn-Am Oy. Yhteystiedot löydät sivun alalaidasta.

Asiakas

Tilaajan täytyy olla täysi-ikäinen tai alaikäisellä pitää on huoltajien lupa tilaukselle. Verkkokaupan toimitukset vain Manner-Suomeen. Ahvenanmaalle tai ulkomaille tilattaessa ota yhteyttä puhelinmyyntiimme.

Palveluajat

Verkkokauppamme on aina auki eli voit vierailla silloin kun se sinulle parhaiten sopii. Tilauksiinne ja yhteydenottoihinne vastaamme arkipäivisin klo 9.00-17.00.

Tilaaminen verkkokaupasta

Asiointi verkkokaupassa on helppoa. Tilattavat tuotteet poimitaan sähköiseen ostoskoriin. Ostoskorissa voit muuttaa tuotemääriä, lisätä ja poistaa tuotteita tai tyhjentää koko ostoskorin missä tahansa vaiheessa ennen kuin olet maksanut. Katso tarkempi opastus verkkokaupan käyttöön Tilaaminen-sivuilta.  

Kaikkia verkkokaupan sivuilla näkyviä tuotteita ei ole tilattavissa verkkokaupan kautta. Nämä tuotteet vaativat yleensä henkilökohtaista palvelua ja siksi niiden tilaaminen on parempi suorittaa joko asioimalla myymälässämme tai ottamalla yhteyttä asiantunteviin myyjiimme, jotka osaavat auttaa oikean tuotteen valinnassa. Lisäksi erikoistilaustuotteita ei ole tilattavissa verkkokaupan kautta, sillä näiden toimitusaika pitää ensin varmistaa tuotteen toimittajalta. Voit kuitenkin tutustua laajaan tuotevalikoimaamme kätevästi verkkokaupan kautta.

Varastosaldo

Verkkokaupan varastosaldo kertoo tuotteen saatavuuden verkkokaupassa. Jos olet tulossa itse käymään myymälässä kannattaa tuotteen saatavuus myymälässä tarkistaa etukäteen. Myymälän yhteystiedot löydät sivun alalaidasta. 

Asennus

Osien asennus vaati ammattitaitoa. Lue asennusohjeet huolellisesti ennen aloittamista tai käänny ammattiasentajan puoleen.

Hinnat

Verkkokaupassa ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimituskuluja. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Toimitustapa

Verkkokaupasta tilattavien tuotteiden toimitustapana on joko Posti tai Matkahuolto. Ostoskorissa näet tilauksen toimituskulut valitulla toimitustavalla.

Toimitusaika

Varastosta löytyvien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-4 arkipäivää. Emme vastaa meistä riippumattomista syistä, kuten lakko, luonnonmullistukset ym. johtuvista viivästyksistä

Maksutavat

Verkkokaupassa voit maksaa tilauksen kaikkien suomalaispankkien verkkopankkitunnuksilla sekä Visa- ja Mastercard-luottokorteilla.

Maksaminen

Maksaminen on turvallista ja se tapahtuu pankkien omilla, salatuilla verkkosivuilla. US-Parts Finn-Am Oy:n verkkokaupan sivuille ei tarvitse eikä pidä jättää omia verkkopankkitunnuksia tai luottokortin numeroa eivätkä nämä tiedot välity myöskään verkkokauppaamme. Verkkokauppaan tulee ainoastaan tieto valitsemastasi maksutavasta ja vahvistus suoritetusta maksusta.

Ongelmia tilauksessa tai yhteys katkeaa

Jos törmäät ongelmiin tilauksen tai rekisteröinnin yhteydessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin selvitämme mistä ongelma voi johtua. Jos internet-yhteytesi katkeaa kesken tilauksen, joudut aloittamaan tilausprosessin alusta. Vasta maksamisen jälkeen tilaus välittyy meille kokonaisuudessaan. Jos ehdit jo rekisteröityä, voit kirjautua sisään ja tarkistaa yläpalkista löytyvän omien sivujen tilaushistorian kautta näkyykö tilaus tässä listassa. Jos tilaus näkyy tilaushistoriassa on se välittynyt myös meille.

Omat tiedot ja tilausten seuranta

Kun olet kirjautunut verkkokauppaamme, voit tarkastella omia tietojasi ja tilaushistoriaasi.

Tuotteiden toimitus

• Tarkista heti paketin saatuasi ettei pakkauksessa ole kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita. Ilmoita mahdollisista vaurioista heti Postiin tai Matkahuoltoon.

• Tarkista, että saamasi tuote on sama kuin tilaamasi

• Tarkista tuotteiden sopivuus ennen asennusta

• Sovita osat ennen maalausta

• Emme ota vastaan palautuksena maalattuja tai asennettuja tuotteita

• Emme ota vastaan palautuksena tuotteita joihin on tehty muutoksia

Peruuttamisoikeus

Posti- ja etämyynnistä tilatuilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen peruuttamisoikeus 14 vuorokauden ajan tavaran vastaanottamisesta. Tämä tarkoittaa, että voit vaihtaa tai palauttaa tilaamasi tuotteet, edellyttäen että:

• tuote on käyttämätön ja ehjä

• tuote on alkuperäisessä ja ehjässä pakkauksessaan

• palautuksen mukana pitää olla kuitti/todistus ostosta sekä tilaajan yhteystiedot maksun palautusta varten. Kannattaa esim. tulostaa sähköpostiin tullut tilausvahvistus tai verkkokaupan tilaushistoriasta tilausta koskeva sivu ja laittaa mukaan oma pankkitilinnumero.

• ilmoita myös, jos palautuksen syynä on tuotteessa ilmennyt vika, niin voimme tutkia tuotteen eikä se päädy toiselle asiakkaalle.

• erikseen tilatuilla, yksilöllisesti valmistetuilla osilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

• palautus onnistuu Postin tai Matkahuollon asiakaspalautuksena. Ota yhteyttä, niin voimme neuvoa palautusasiassa tarkemmin

• pakatessasi tuotteita palautusta varten, älä teippaa tai liimaa lähetystarroja tuotekoodien päälle. Pakkaa tuotteet myös niin että ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana

• Muovikalvoon pakattuja osia tai osasarjoja ei saa avata muovipakkauksestaan.

• HUOM! Muovikelmuun pakattuja kaasuttimen korjaussarjoja tai moottorin runkolaakereita ei voida palauttaa, jos muovikelmu on rikottu. Suojaavan muovikelmun puuttuminen voi vaurioittaa laakereita kuljetuksessa. Varmista siis tuotteiden sopivuus ennen suojaavan muovikelmun rikkomista. Sama koskee kaikkia muovikalvoon pakattuja osia ja osasarjoja.

Palautus

Tilattujen tuotteiden palautus (kts.peruuttamisoikeus) onnistuu asiakaspalutuksena ilman kuluja Matkahuollon tai Postin (ei Itella Logistics) kautta. Palautuksen voi suorittaa myös suoraan myymälään. Emme ota vastaan postiennakko ym. lähetyksiä.

Virhevastuu

Virhevastuutapauksissa ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme, joka neuvoo sinua jatkotoimissa. Palauttaessasi tuotetta, liitä mukaan omat yhteystietosi sekä selvitys tuotteessa havaitusta viasta sekä minkälaisessa tilanteessa vika ilmenee.

Takuu

Jos tuotteilla on maahantuojan myöntämä ylimääräinen takuu, on siitä kerrottu tuote-esittelyn kohdalla. Takuutapauksissa ota meihin yhteyttä, niin neuvomme sinua jatkotoimissa.